IT-tuki ja huoltopalvelumme auttaa, kun:
- pöytäkone tai kannettava tarvitsee korjausta (esim. vioittunut osa pitää vaihtaa)
- haluat päivittää laitetta (lisätä muistia tai tallennustilaa)
- laitteessa on viruksia, troijalaisia tai muita haittaohjelmia
- kiinteässä ja langattomassa verkossa on ongelmia
- laitteiden yhteiskäytössä on ongelmia (esim. tulostin ei toimi)
- tabletti tai älypuhelin ei toimi
- ohjelmien käytössä on ongelmia
Ohjelmisto- ja verkko-ongelmat ratkomme asiakkaan luona. Laiteperäisessä ongelmassa (esim. vioittunut komponentti) laite noudetaan huollettavaksi. Palvelu on samanhintainen riippumatta siitä, missä huolto suoritetaan. Annamme palveluista aina hinta-arvion. Tapauksesta riippuen IT-tukipalveluihin kuluu 1-4 tuntia.
Tilaa palvelu netissä |
tai puh. 050 370 5221 |
Vinkki: Sylimikrojen rikkinäisiä näyttöjä ei aina kannata korjata, sillä varaosa ja korjauskustannus saattaa nousta yli puoleen koneen hankintahinnasta. Sen sijaan ohjelmiston aiheuttamat ongelmat (bluescreen tai tietokone ei käynnisty, mutta kuva näkyy) ovat useimmiten korjattavissa.